Учительская

Качественный состав педагогических кадров

Количество педагогов: 24 педагога, из них с высшим образованием – 92%, с первой и высшей квалификационными категориями – 71% (от общего количества педагогов), имеющих сертификат пользователя информационных технологий в образовании 75%.

Вакансий педагогических работников – педагог-психолог.

 

Мэта і задачы ўстановы адукацыі на 2021/2022 навучальны год

Мэта: стварэнне ўмоў для павышэння якасці адукацыі ў адпаведнасці з перспектыўнымі патрэбамі грамадства і запытамі законных прадстаўнікоў вучняў.

Задачы:

  1. Забяспечваць адпаведнасць вынікаў адукацыйнага працэсу патрабаванням дзяржаўных стандартаў на ўсіх ступенях агульнай сярэдняй адукацыі праз рэалізацыю кампетэнтнаснага падыходу ў выкладанні вучэбных прадметаў, развіццё інфармацыйнага асяроддзя, арганізацыю профільнага навучання і дапрофільнай падрыхтоўкі, прымяненне актыўных метадаў і прыёмаў работы з вучнямі рознага ўзроўню матывацыі да навучання.
  2. Павышаць ўзровень прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў праз удасканаленне сістэмы работы метадычных фарміраванняў, выкарыстанне тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў сучасным адукацыйным працэсе, актывізацыю дзелавой ініцыятывы, творчага падыходу да справы.
  3. Удасканальваць сістэму выхавання, якая забяспечвае фарміраванне ў вучняў духоўна-маральных каштоўнасцей, здаровага ладу жыцця, грамадзянскасці, патрыятызму, адказнасці, працавітасці праз скаардынаванае ўзаемадзеянне ўсіх аб’ектаў адукацыйнага працэсу.
  4. Працягваць работу па абнаўленні матэрыяльна-тэхнічнай базы ўстановы адукацыі, аснашчэнні сучаснымі сродкамі навучання і вучэбным абсталяваннем, забеспячэнні бяспекі адукацыйнага працэсу праз прыцягненне пазабюджэтных і спонсарскіх сродкаў.
свернуть

Педагагічны савет

Педагагічны савет

«Павышэнне якасці адукацыі праз развіццё матывацыі ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу»

 05.01.2021

         Форма правядзення: онлайн семінар-практыкум.

         Паважаныя калегі, у вас ёсць магчымасць абмеркаваць праблемы, выказаць сваё меркаванне.

         Удзельнікі – увесь педагагічны калектыў.

         Мэта: планаванне дзейнасці педагагічнага калектыву ўстановы, якая спрыяе павышэнню якасці адукацыі праз развіццё матывацыі ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу.

         Задачы:

  1. Вызначыць дзейсныя спосабы матывацыі ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу, каб дасягнуць павышэння якасці адукацыі.
  2. Выкарыстоўваючы практычны вопыт настаўнікаў, пазнаёміцца з прыёмамі фарміравання матывацыйнай сферы навучання.
  3. Вызначыць шляхі павышэння якасці адукацыі праз развіццё матывацыі ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу.

 

Павестка дня:

  1. Аб павышэнні якасці адукацыі праз развіццё матывацыі ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу:

1.1. Актуалізацыя праблемы па тэме педсавета «Аб павышэнні якасці адукацыі праз развіццё матывацыі ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу».

Інфармацыя намесніка дырэктара па вучэбнай рабоце                Н.М. Берняковіч.

1.2. Рэалізацыя міжпрадметных сувязей на ўроках беларускай мовы і літаратуры як сродак павышэння матывацыі вучняў да вучэбнай дзейнасці.

Інфармацыя з вопыту работы настаўніка беларускай мовы                              і літаратуры К.С. Плёска.

1.3. Выкарыстанне апорных схем на ўроках рускай мовы                             і літаратуры як сродак актывізацыі пазнавальнай цікавасці вучняў.

Інфармацыя з вопыту работы настаўніка рускай мовы і літаратуры Л.М. Казак.

1.4. Арганізацыя вучэбнай дзейнасці вучняў на ўроках матэматыкі адзін са шляхоў фарміравання вучэбнай матывацыі.

Інфармацыя з вопыту работы настаўніка матэматыкі Р.М. Ількевіч.

1.5. Фарміраванне пазітыўнай матывацыі да заняткаў фізічнай культуры і здароўя.

Інфармацыя з вопыту работы настаўніка фізічнай культуры                         і здароўя В.І. Міклуш.

1.6. Дзейнасць класнага кіраўніка ў тандэме з законнымі прадстаўнікамі па фарміраванні вучэбнай матывацыі.

Інфармацыя з вопыту работы класнага кіраўніка М.М. Кучко.

1.7. Практычная частка «Круцёлка». Праца ў групах «Фарміраванне матывацыйнай сферы».

  1. Аб стане выкладання і ўзроўні вучэбных дасягенняў па вучэбным прадмеце «Матэматыка».

Аналітычная інфармацыя намесніка дырэктара па вучэбнай рабоце                Н.М. Берняковіч.

  1. Аб палажэнні па самакантролі за забеспячэннем якасці адукацыі дзяржаўнай установы адукацыі «Нарацкая сярэдняя школа Вілейскага раёна».

Інфармацыя намесніка дырэктара па вучэбнай рабоце                Н.М. Берняковіч.

  1. Аб аналізе работы савета ДУА «Нарацкая сярэдняя школа Вілейскага раёна» па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў непаўналетніх за 2020 год.

Інфармацыя намесніка дырэктара па вучэбнай і выхаваўчай рабоце Р.М. Ількевіч.

 

свернуть

ГРАФІК дзяжурства настаўнікаў  па школе на I паўгоддзе 2021/2022 навучальнага  года

ГРАФІК

дзяжурства настаўнікаў  па школе

на I паўгоддзе 2021/2022 навучальнага  года

 

 

ДЗЕНЬ

 

панядзелак-субота

 

кіраўніцтва

 

1 змена 08.00-12.00

2 змена 12.00-16.00

08.00 – 18.00

ПАНЯДЗЕЛАК

Баран Л.І. -1пав.

Кунавіч М.В.- 2 пав.

Плёска К.С. -С

Міклуш В.І.-1пав.

Клімовіч Т.І.-2 пав.

Ількевіч Р.М. – намеснік дырэктара па вучэбнай і выхаваўчай рабоце

АЎТОРАК

Баран Л.І. -1пав.

Кучко М.М.-2пав.

Лемеш Л.У.-С

Макарэвіч І.П. -1 пав.

Клімовіч Т.І.- 2 пав.

 

Берняковіч Н.М. – намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце

СЕРАДА

Лемеш Л.У. -1пав.

Жыгарэнка Н.М.-2 пав.

Насякайла М.У. - С

Кавалёва Н.А.- 1пав.

Кунавіч М.В. -2пав.

Капцюг С.У. – дырэктар школы

ЧАЦВЕР

Гакуць А.Ч. -1пав.

Плёска К.С. -2пав.

Казак Л.М. -С

Міклуш В.І. -1пав.

Насякайла В.В. -2пав.

 

Гакуць А.Ф. – намеснік дырэктара па вучэбнай і выхаваўчай рабоце

ПЯТНІЦА

Кучко М.М. -1 пав.

Казак Л.М.- 2 пав.

Жыгарэнка Н.М. -С

Макарэвіч І.П. -1пав.

Ганчар С.С.- 2пав.

Берняковіч Н.М. – намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце

СУБОТА

08.00-12.00

Кавалёва Н.А.

12.00 – 15.00

Шапель У.А.

09.00-11.00

Капцюг С.У.

10.00-12.00

Берняковіч Н.М.

9.00-12.00

Ількевіч Р.М.

12.00 – 15.30

Гакуць А.Ф.

Панядзелак – пятніца кожны тыдзень:

Гакуць А.Ч. – сталовая, снеданне

Шапель Т.В. – сталовая, полудзень

 

свернуть

Интернет уроки, по которым могут заниматься и ваши дети

Весенние каникулы в Беларуси начались 30 марта и продолжаются до сих пор. В некоторых школах учителя занимаются с детьми по собственной инициативе. Если это не ваша ситуация, увлечь детей учебой можно с помощью материалов, которые выкладывают онлайн педагоги и студенты. Некоторые коммерческие площадки также открыли бесплатный доступ к своим наработкам. 

►На YouTube-канале БГПУ им. Танка (https://www.youtube.com/user/bspuby/videos) появились уроки от волонтерского образовательного онлайн-проекта «Будущие педагоги — детям». Занятия для школьников проводят студенты старших курсов и  учащиеся педагогических классов. После прохождения материала школьники смогут задать в чате вопросы. Сейчас на канале загружено несколько уроков по химии, английскому языку, информатике и геометрии для 7-11 классов.

► Неделю назад был запущен Youtube-канал «Образование в Гродно» (https://www.youtube.com/channel/UCF6YZuH0VrtyTwg50dXLsDQ?fbclid=IwAR1mDRUdXPj3XFMQIswG972hU_rqmuewqEACjwfyGwxhwoAHXoiv5SgG8Do), который курирует отдел образования Гродненского горисполкома. На канале размещено более 50 видеоуроков от местных педагогов. Доступны занятия по химии, биологии, физике, истории Беларуси и всемирной истории, русскому и белорусскому языкам, информатике. — К проекту привлечены лучшие педагоги города, — подчеркивают авторы инициативы. — Это учителя, подготовившие победителей предметных олимпиад, и те, кто сам становился лауреатом различных конкурсов. В видеоуроках рассматриваются основные темы начала четвертой четверти.    

►Также можно заглянуть в раздел «Виртуальная школа» (http://groiro.by/3451-udalennoe-obuchenie.html)на сайте Гродненского областного института развития образования, где размещены учебные материалы по разным предметам.

► С 1 апреля  на портале смешанного и дистанционного обучения БГУ школьникам открыли возможность проверить свои способности в самостоятельном изучении математики. Математическая школа ММФ БГУ (https://dl.bsu.by/course/index.php?categoryid=37) предлагает уроки для 5-11 классов и дистанционные занятия для подготовки к ЦТ (это недорогая платная услуга). Для прохождения уроков нужна регистрация.

►Ученики 5, 6, 7 и 9 классов могут воспользоваться материалами простой белорусской учительницы из Скиделя.  На сайте Математика в помощь учащимся (http://matematika-v-pomosch-uchaschimsya.com/) простым языком объясняются сложные темы.    

►Общедоступный ресурс для изучения английского языка создали учителя из гимназии №3 г. Борисова. На сайте «English Kettle» (http://englishkettle.ru/) можно найти задания по языку для всех классов.

►Ученикам 5-11 классов сайт SirFox  (https://sirfox.by/free-online) предоставляет возможность бесплатно учиться по школьной программе английскому языку. Обучение проходит в формате вебинаров с элементами квеста и геймофикации, задается домашнее задание, а за успехи ученики получают бонусы.    

►Те ребята, которые изучают французский язык, могут воспользоваться материалами от учителей гимназии №8 г. Минска. С 2016 года педагоги работают над созданием упражнений для дистанционного обучения французскому языку. Есть два образовательных блога для школьников (здесь и здесь), где размещены более 200 упражнений. 

►Российская онлайн-школа «Фоксфорд» (https://help.foxford.ru/) открыла бесплатный доступ ко всем своим курсам на целый месяц. Бесплатно можно заниматься по программе 5–11 классов. Несмотря на некоторые различия в школьных программах России и Беларуси, с помощью этого сайта дети на самоизоляции смогут подтянуть знания по нужным предметам и не отстать от учебного процесса. Акция действительна в течение месяца с момента регистрации (доступно до 31 мая).

►Youtube-канал «TutorOnline» (https://www.youtube.com/channel/UCP1itCwGbXmHIsNrCIm1Hsw) предлагает видеоуроки по разным школьным предметам – математике, биологии, английскому и тд. За основу взята российская школьная программа, но многие темы близки и нашим школьникам. По вторникам проходит также онлайн-марафон — уроки в прямом эфире в режиме нон-стоп. В этот день преподаватели не только проводят уроки онлайн, но и дают обратную связь, им можно задавать любые вопросы.  

►Ученики 1-8 класса до конца карантина могут присоединиться к онлайн-обучению и бесплатно посещать видеозанятия по расписанию на ресурсе Учи.ру, (https://distant.uchi.ru/)  а также смотреть видео прошедших уроков. В личном кабинете есть домашние, проверочные работы и статистика достижений ученика.

►GetAClas  (https://www.getaclass.ru/) предлагает видеоролики по физике с опытами и экспериментами и видеоуроки по математике, краткие конспекты с самым важным материалом по теме. Проверочные задания помогут подтянуть ученикам свои знания по этим предметам без скучных лекций. Расскажите об этом учителям

►Бесплатным до конца 2020 года сделано дистанционное обучение на базе Effor (https://effor.by/prices). Это касается системы «учитель-ученик», когда учитель дает задания, а ученики выполняют. За небольшие деньги можно учиться самостоятельно. 

►Издательство Аверсэв разместило материалы рабочих тетрадей за IV четверть (c пошаговыми уроками по темами), а также практические и проверочные работы на двух языках. Скачать можно бесплатно по ссылке (https://media.aversev.by/) либо через приложение Аверсэв Медиа.

►И до конца четвертой четверти бесплатный доступ к премиум-пакету (https://rebenok.by/inf/features/27649-znaibai-otkryl-besplatny-dostup-k-premium-paketu-dlya-1-219-shkol-belarusi.html) для учащихся и учителей открыла платформа электронных сервисов Знай.бай. Родители и ученики смогут видеть расширенную информацию в е-дневнике — темы занятий для каждого урока, доступ к параграфам е-учебника согласно темам урока и домашнего задания, прикрепленные файлы учителем к домашнему заданию.

► Компания Google до 1 июля 2020 года предоставила бесплатный доступ к функциям G Suite (https://gsuite.google.com/) и G Suite for Education (https://edu.google.com/products/gsuite-for-education/?modal_active=none) по всему миру. Компания Microsoft (https://products.office.com/ru-ru/microsoft-teams/group-chat-software) с 10 марта добавила видеосвязь в бесплатную версию Microsoft Teams и сняла ограничение на количество одновременных пользователей. 

 

свернуть